©2017 by Gostart - Think2be ltd

כיצד להתגבר על דחיינות

September 7, 2017

 

אנחנו מאמנים ומקדמים אנשים רבים אישית ועסקית, בכל הרמות.
שמנו לב, שכשאנחנו משוחחים עם אנשים על ביצוע, יש דבר אחד שהם חוזרים ומתלוננים עליו -
דחיינות.
כשאנשים מדברים על דחיינות, הם אומרים דברים כמו: "אני יודע שזה חשוב אבל ממש קשה לי להתחיל!"
כמאמנים, אנחנו מזהים את זה כסוג של שפה. ובשפה שלנו זו "האשמה עצמית". אנחנו רואים את זה אצל רבים מהלקוחות שלנו כל הזמן.
בתוך האשמה עצמית, אתה נוטה להאשים את עצמך במשהו שאתה לא חווה.
כולנו יודעים שחשוב לקחת אחריות על הפעולות שלנו. אבל לפעמים אנחנו עושים את זה בחוסר יעילות.
במקרה כזה, האשמה העצמית פועלת כמסך עשן ובתוך כל העשן הזה, אתה לא יכול לראות בבירור מה אתה רוצה לעשות.
לכן, מה שאתה צריך זו בהירות.
אנחנו צריכים לחזור למצב פרואקטיבי, לבדוק מה הסיבה האמיתית שמאחורי התלונה ("דחיינות"), ולגלות מה באמת צריך לעשות.
ואז אנו מגלים את הפערים.
לפעמים זה פערי ידע.
לפעמים זה פער רגשי.
לפעמים זה פערי פעולה.
אבל אם אתה עובד עם מאמן טוב, אתה יכול למצוא את הפער, אתה יכול למצוא את המטרה האמיתית, ואתה יכול לגלות את השלב הבא המשמעותי ביותר עבורך. צעד אחר צעד זו הדרך להגיע לשם!
אז בפעם הבאה שאתה מוצא את עצמך במסלול האשמה עצמית, הנה מה שאתה צריך לעשות:
1. זכור מה אתה רוצה. דמיין את זה.
2. תכיר בזה שיש כנראה פער איפשהו. במיוחד אם אתה מנסה לעשות משהו שמעולם לא עשית בעבר!
3. מצא מישהו שכבר עשה את מה שאתה רוצה להשיג, וקבל את עצתו.
הערה: אנחנו לא ממליצים לך לקבל עצה ממישהו שיש לו את אותה רמת ידע כמוך. אל תעשה את זה בדרך של "עיוור מוביל את העיוור". אדם שיכול לראות את הפער שלך הוא מישהו שהתגבר על הפער הזה בעצמו. ויודע לאמן!

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload